Search

راه اندازی کسب و کار در قبرس

کسب و کار در قبرس شمالی

راه اندازی یک کسب و کار در قبرس شمالی دارای قوانین مختص به خود است که باید قبل از هر اقدامی نسبت به این قوانین آگاهی داشته باشید. در نگاه اول به این قوانین ممکن است کمی دچار سردرگمی شوید، اما با بررسی بیشتر این قوانین می توانید کار های خود را با آگاهی جلو ببرید. با توجه به اینکه قبرس شمالی یک مقصد توریستی جذاب در جهان به حساب می آید، مشاغل مرتبط به صنعت گردشگری در این کشور، از بهترین پیشنهاد ها برای راه اندازی کسب و کار در این کشور می باشد.

وجود بندرگاه ها در این جزیره سبب تجمع شرکت های تجارتی در این منطقه شده است، که این شرکت ها نقش مهمی را در رونق اقتصادی و توسعه کسب و کار در قبرس شمالی دارند. پیشنهاد بعدی برای راه اندازی کسب و کار در قبرس شمالی، شرکت های مرتبط با صنعت ساختمان است.

یکی از دلایل اصلی افزایش مهاجرت کاری به قبرس شمالی، امنیت این کشور است که رتبه اول امنیت را در میان کشور های کوچک و جزیره های دنیا را دارد. دولت قبرس شمالی امنیت افراد جامعه خود و مهاجرین را تضمین می کند.

مراحل راه اندازی کسب و کار در قبرس شمالی

راه اندازی کسب و کار در قبرس

راه اندازی کسب و کار در جزیره قبرس هم مانند هر کشور دیگری نیازمند گذارندن یک سری مراحل مختص به خود را دارد. مراحل ثبت و راه اندازی هر کسب و کار در قبرس شمالی متفاوت است. به طور مثال برای ثبت شرکت در قبرس شمالی معمولا مراحل زیر باید طی شوند:

  • مشخص کردن نوع شرکت
  • آماده کردن مدارک مورد نیاز و ارسال آن به اداره ثبت شرکت ها در قبرس
  • پرداخت هزینه های مرتبط
  • انتظار برای دریافت پاسخ از سوی اداره ثبت شرکت ها

شرایط راه اندازی کسب و کار در قبرس شمالی

شرایط کسب و کار در قبرس

در حال حاضر یکی از بهترین و محبوب ترین روش ها برای اخذ اقامت قبرس شمالی، راه اندازی کسب و کار در این کشور است. اخذ اقامت قبرس با راه اندازی کسب و کار قوانین مختص به خود را دارد. همچنین حداقل سرمایه گذاری خارجی نیز طبق قانون، متفاوت است.

متقاضیانی که قصد راه اندازی کسب و کار در این کشور را دارند، نخست باید وضعیت اقتصادی قبرس و استاندارد های سرمایه گذاری در این کشور را بدانند. داشتن بیزنس پلن مناسب و یک ایده تازه برای کسب و کار که از نظر اقتصادی به اکشور کمک کند از قوانین راه اندازی کسب و کار در قبرس شمالی می باشد.

  • داشتن بیزنس پلن حرفه ای
  • تضمین سوددهی کسب و کار
  • کسب و کار شما باید حداقل 10 و حداکثر 10.000 کارمند داشته باشد
  • ارائه راه کار کار های نوین
  • آینده نگری و توسعه کسب و کار

این موارد می توانند روند راه اندازی کسب و کار شما را جلو بیاندازند

اصولا برای راه اندازی کسب و کار در این کشور، ابتدا باید یک اقامت موقتی در قبرس داشته باشید. برای مثال می توانید با داشتن ویزای موقت قبرس شمالی در این کشور به انجام کار های مربوط به کسب و کار و خود بپردازید. اما اقامت هایی که قبل از راه اندازی کسب و کار دریافت می شوند معمولا اقامت خود حمایتی یا همان اقامت قبرس از طریق تمکن مالی هستند.

ثبت شرکت در قبرس شمالی

ثبت شرکت در قبرس

ثبت شرکت در قبرس شمالی دارای قوانین و مراحل تقریبا ساده ای می باشد. همچنین دولت این کشور برای سرمایه گذاری در قبرس شمالی برای سرمایه گذاران خارجی را از طریق سیستم مالیاتی کم خطا و مطلوب در جذب سرمایه داخلی و خارجی کمک می کند.
همچنین در سال های اخیر مهاجرت به قبرس شمالی از طریق ثبت شرکت به یکی از روش های رایج برای مهاجرت به این کشور تبدیل شده است. سرمایه گذاران قادر به راه اندازی شرکت های زیر می باشند:

  • تاسیس دفاتر نمایندگی شرکت های خارجی
  • شرکت محدود و شرکت های نامحدود (شرکت های مسئولیت محدود)
  • مشارکتی محدود یا عمومی
  • چمالکیت انحصاری متخص به تک مالکیت و مشاغل کوچک

کار در قبرس شمالی برای ایرانیان

کار در قبرس برای ایرانیان

به دلیل مناسب و مقرون به صرفه بودن هزینه زندگی در قبرس شمالی، این کشور یک مقصد محبوب یرای ایرانیان تبدیل شده است. همچنین به دلیل ارزش پایین ریال کار در این کشور برای همطونان ما بسیار جذاب شده است.

کار در قبرس برای ایرانیان بسیار راحت است، چرا که اگر در شغل خود مهارت و خلاقیت داشته باشند به راحتی می توانند بعد از سکونت در قبرس شمالی، مشغول به کار در این کشور شوند، مخصوصا اگر در حوزه ای فعالیت کنند که در لیست مشاغل مورد نیاز قبرس شمالی باشد.

قبرس شمالی به دلیل اینکه در حال رشد و پیشرفت است به اکثر مشاغل مهم نیاز دارد. مشاغلی مثل، مشاغل مرتبطربا صنعت ساختمان، مشاغل پزشکی، مشاغل مرتبط با گردشگری، مشاغل مرتبط با آی تی و کارکتینگ و فعالیت در بازار خرید و فروش ملک.

سوالات متداول

مدت زمان معمول برای راه اندازی کسب و کار در قبرس شمالی چقدر است؟

زمان لازم برای راه اندازی کسب و کار در قبرس شمالی با توجه به شرایط ممکن است از 3 تا 9 ماه به طول انجامد.

در حال حاضر امکان ثبت شرکت در قبرس شمالی وجود دارد؟

بله، متقاضی می تواند با تماس با کارشناسان قبرس ایران نسبت به ثبت شرکت اقدام کند.

قوانین حال حاضر قبرس شمالی برای راه اندازی کسب و کار پگونه است؟

همانطور که گفته شد دولت قبرس شمالی برای جذب سرمایه گذاران به این کشور قوانین مربوط به راه اندازی کسب و کار بسیار آسان قرار داده است.

آیا قبرس شمالی برای راه اندازی کسب و کار مناسب است؟

این سوال کاملا مرتبط با نوع کسب و کار شما است. اما آمار ها هاکی از آن است که راه اندازی کسب و کار در قبرس شمالی بسیار مناسب است.

قبرس ایران در ثبت شرکت چه کمکی می کند؟

مشاورین ما در گروه حرفه ای قبرس ایران تمام تحقیقات مورد نیاز برای ثبت شرکت شما را انجام خواهند داد. گروه ما حتی برای طراحی فصای آفیس و موارد مرتبط با مکان شرکت نیز تا انتها شما را همراهی خواهد کرد.

سخن پایانی

ما در این مقاله از قبرس ایران سعی کردیم تا تمام موارد راه اندازی یک کسب و کار در قبرس شمالی را برای شما بررسی کنیم تا با آگاهی نسبت به این موارد اقدامات لازم را انجام دهید.

4.5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
4.5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مشاوره رایگان