Search

راهنمای اخذ ویزای شینگن از طریق قبرس شمالی 2024

ویزایشنگن از طریق قبرس شمالی

 

ویزای شینگن مجوزی است که با داشتن آن می توانید به راحتی وارد کشور های اروپایی شوید، این ویزا یک کلید طلایی برای توریست ها و مهاجران خارجی تبدیل شده است تا بتوانند حضور و اقامت خود را در خاک اروپا تضمین کنند. اما احتمالا می‌دانید که اخذ ویزای شینگن با دشواری‌ها و پیچیدگی‌های زیادی همراه است. با این حال روش‌هایی وجود دارند که می‌توانند دریافت ویزای شینگن را به مراتب راحت‌تر کنند. یکی از این روش‌ها، اخذ اقامت قبرس شمالی است.

احتمالا الان درباره چگونه می توان از طریق قبرس شمالی به ویزای شنگن دست یافت برای شما سوال پیش آمده است. پس پیشنهاد می کنیم حتما تا انتها این مقاله با ما همراه باشید.

 

 

قبرس شمالی میانبری برای دریافت ویزای شینگن

قبرس شمالی با پیشرفت های توسعه هیی که در چند سال اخیر داشته تبدیل به کشوری با زیر ساخت های مناسب و رو به توسعه شده است و توانسته مهاجران و سرمایه گذاران بسیاری را از سراسر دنیا جذب کند. همچنین تحصیل در قبرس به دلیل وضعیت خوبی که در امکانات آموزشی و تحصیلی دارد تبدیل به یکی از روش های پر طرفدار مهاجرت به این کشور شده است.

 

قوانین ورود به قبرس شمالی

یکی از مهم ترین دلایلی که باعث افزایش مهاجرت به قبرس شمالی شده است عدم وجود قوانین سخت گیرانه است که باعث تسهیل مهاجرت به این کشور می شود. همچنین قبرس شمالی قوانین راحت تری برای ایرانیان دارد و ایرانیان برای سفر به این کشور نیازی به ویزا ندارند. برای مثال شما با پاسپورت ایرانی برای ورود به قبرس شمالی نیازی به دریافت ویزا ندارید و می‌توانید پس از ورود به این کشور، ویزای توریستی یک ماهه بگیرید.

بنابراین چنانچه قصد سرمایه‌گذاری در حوزه املاک را داشته باشید، می‌توانید به‌سادگی وارد کشور قبرس شمالی شوید و از ملک مورد نظر خود بازدید کنید. همچنین می‌توانید از این فرصت استفاده کرده و تمام مراحل ثبت قرارداد و حتی اخذ اقامت موقت قبرس شمالی را از داخل خاک این کشور پیگیری کنید.

 

دریافت ویزای شنگن

ویزای شینگن مجوزی است که با داشتن آن می توانید به راحتی وارد کشور های اروپایی شوید.

 

روش دریافت ویزای شینگن از طریق قبرس شمالی

اگر شما بخواهید ویزای شینگن دریافت کنید و برای مدت مشخصی در اروپا اقامت داشته باشید، این عمل در نگاه اول بسیار سخت و به دلیل سکونت در ایران تقریبا غیر ممکن می آید. اما اقامت قبرس شمالی در اینجا به کمک شما می آید، شما اگر اقامت موقت قبرس شمالی را داشته باشید و حساب بانکی شما نیز فعال باشد، می‌توانید به‌راحتی با مراجعه کردن به سفارت یا دفتر امور کنسولی کشور مقصد خود، برای گرفتن ویزاى شینگن اقدام کنید. روند این کار هم خیلی ساده است. شما ابتدا فرم مخصوص ویزاى شینگن را پر می‌کنید و ظرف چند روز (معمولا کمتر از یک هفته) وقت مصاحبه برای شما در نظر گرفته می‌شود. سپس باید به همراه مدارک فردی، اقامتی و همچنین مدارک حساب بانکی خود به سفارت یا دفتر امور کنسولی مراجعه کرده و درخواست ویزاى شینگن خود را ثبت کنید.

در حال حاضر شما در قبرس شمالی می توانید به دفاتر و کنسولگری های اکثر کشور های اروپایی مانند ایتالیا، انگلیس، آلمان، فرانسه، دانمارک، نروژ و … دسترسی داشته باشید.

همه متقاضیان دریافت ویزای شینگن از طریق قبرس شمالی باید اقامت موقت این کشور را داشته باشند. فرقی ندارد که شما دارای ویزای کاری یا تحصیلی هستید و یا اینکه اقامت خود را از طریق خرید ملک در قبرس شمالی به دست آورده‌اید. اما نکته جالب اینکه اگر دارای ملک یا زمین در قبرس شمالی باشید، راحت‌تر می‌توانید ویزای شینگن دریافت کنید، چون اعتبار بیشتری در این کشور خواهید داشت.

 

مدارک لازم برای سفر به قبرس شمالی

همانطور که می‌دانید برای دریافت اقامت قبرس شمالی چندین روش وجود دارد که هر روش نیازمند ارائه مدارک خاصی است. اما برخی مدارک کلی برای اخذ اقامت قبرس شمالی که باید آنها را تهیه کنید شامل موارد زیر است:

  • اصل پاسپورت متقاضی با حداقل شش ماه اعتبار به همراه کپی آن
  • یک قطعه عکس جدید
  • اجاره‌نامه یا سند خانه‌ای در قبرس شمالی که در آن اقامت خواهید داشت.
  • تاییدیه محل سکونت در قبرس شمالی
  • انجام آزمایشات سلامت

 

 

قیمت ویزای قبرس

هزینه دریافت ویزای قبرس شمالی چقدر است؟ باید بگوییم که ویزا فرودگاهی قبرس شمالی بدون هیچ هزینه‌ای در گذرنامه مسافران ایرانی درج می‌شود و کاملا رایگان است. ویزای توریستی قبرس شمالی توسط پلیس فرودگاه و با پرسش هدف سفر شما به قبرس شمالی صادر خواهد شد. برای ورود به کشور قبرس شمالی شما باید شرایط تامین هزینه‌های خود در این کشور را هم داشته باشید.

در واقع قیمت ویزای قبرس شمالی هم بستگی به نوع ویزا و اقامت شما دارد که برای اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران (قبرس ایران) در ارتباط باشید. خبر خوبی برای ایرانیان هم این ست ویزای قبرس شمالی برای ایرنیان بسیار راحت و آسان صادر می شود و دردسر های زیادی ندارد.

 

ویزایشنگن از طریق قبرس شمالی

ویزای توریستی قبرس شمالی توسط پلیس فرودگاه و با پرسش هدف سفر شما به قبرس شمالی صادر خواهد شد.

با ویزای شینگن می توان به چند کشور سفر کرد؟

در حال حاضر 26 کشور اروپایی عضو پیمان شینگن هستند و شهروندان‌ آنها می‌توانند بدون نیاز به ویزا، بین این کشورها رفت و آمد کنند. به همین دلیل است که داشتن ویزای شینگن  برای یک فرد تا این اندازه اهمیت دارد. تصور کنید که شما به عنوان یک فرد خارج از اتحادیه اروپا، ویزای شینگن داشته باشید. حالا می‌توانید به راحتی به اکثر کشورهای اروپایی، بدون نیاز به گرفتن ویزای جداگانه سفر کنید.

 

چرا قبرس شمالی

جزیره قبرس که در دریای مدیترانه قرار دارد، یکی از زیباترین کشورهای این منطقه است و به عنوان سومین جزیره پرجمعیت دریای مدیترانه به شمار می‌رود. کشور قبرس از گذشته به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم شده است که به آنها قبرس شمالی (ترک نشین) و قبرس جنوبی (یونانی نشین) گفته می‌شود. شهر نیکوزیا پایتخت جزیره قبرس است که این شهر هم دو بخش شمالی و جنوبی دارد.از مهم ترین دلایل سفر به قبرس شمالی از یک طرف به‌خاطر آب و هوای مطلوب و شرایط جغرافیایی خاصش، و از طرف دیگر به‌خاطر وضعیت مطلوبی که برای سرمایه‌گذاری دارد، سال‌هاست که مورد توجه خارجی‌ها قرار گرفته و افراد زیادی متقاضی مهاجرت و کسب اقامت این جزیره هستند.

 

سخن پایانی

در این مقاله به دریافت ویزای شینگن از طریق قبرس شمالی پرداختیم و متوجه شدیم که از این کشور می توان راه رسیدن به ویزای شینگن را بسیار کم هزینه تر و آسان تر کنیم. می توان گفت که قبرس شمالی در واقع پلی برای رسیدن به اروپا و ویزای شنگ می باشد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مشاوره رایگان