Search

تحصیل در رشته زبان انگلیسی در قبرس شمالی

تحصیل در رشته زبان انگلیسی در قبرس شمالی

تحصیل در رشته زبان انگلیسی در قبرس شمالی

 

قبل از توضیحات درباره رشته زبان انگلیسی در قبرس شمالی توضیحات ارائه دهیم باید بدانیم که قبرس شمالی کجاست و چگونه کشوری است. جزیره قبرس در دریای مدیترانه قرار دارد که به قسمت شمالی و جنوبی تقسیم شده است. قسمت شمالی که تحت حمایت کشور ترکیه است و با نان جمهوری ترک قبرس شمالی شناخته می شود و قسمت جنوبی که اکثریت یونانی دارد جمهوری قبرس جنوبی نامیده می شود. قبرس شمالی یک کشور در حال توسعه می باشد و همچنین یکی از مقاصد محبوب برای گردشگران و مهاجران از سراسر دنیا می باشد. قبرس شمالی در سال های اخیر در همه زمینه ها پیشرفت های چشمگیری داشته است، یکی از این زمینه ها، زمینه علمی و آموزشی است. در ادامه این مطلب قصد داریم تحصیل در رشته زبان انگلیسی در قبرس شمالی را بررسی کنیم.

 

مدارک مورد نیاز برای تحصیل در رشته زبان انگلیسی در قبرس شمالی

 

در کل متقاضیان برای تحصیل در قبرس شمالی در هر رشته ای باید تحصیلات دبیرستان خود را به پایان رسانده باشد تا بتواند برای تحصیل در دوره کارشناسی درخواست دهد. یعنی باید حداقل 12 سال پیش از دانشگاه تحصیل کرده باشد و مدرک دیپلم گرفته باشد.

مدارک زیر را باید برای تحصیل در هر رشته ای در قبرس شمالی برای دانشگاه مورد نظر ارسال کنید:

·        پاسپورت معتبر

·        تکمیل فرم درخوات

·        توصیه نامه

·        کپی مدرک دیپلم و یا مدرک دانشگاهی برای مقاطع بالاتر

·        رزومه

·        انگیزه نامه

اما برای تحصیل در رشته زبان انگلیسی در قبرس شمالی، باید با توجه به مقطع تحصیلی خود مدارک مختلفی را ارئه دهید:

  • مقطع کارشناسی: ترجمه مدارک دیپلم، پیش دانشگاهی و ریز نمرات پاسپورت
  • کارشناسی ارشد: ترجمه مدارک کارشناسی، ریز نمرات پاسپورت، رزومه کاری و تحصیلی
  • دکترا: ترجمه مدارک کارشناسی ارشد، ریز نمرات مدرک کارشناسی، ریز نمرات پاسپورت سوابق کاری و تحصیلی
student life

هزینه تحصیل در رشته زبان انگلیسی در قبرس شمالی

 

یکی از مهم ترین نکاتی که متقاضی برای مهاجرت تحصیلی به قبرس در نظر می گیرد، هزینه رشته تحصیلی مورد نظر است. یکی از ویژگی هایی که قبرس شمالی را به یک مقصد جذاب برای دانشجویان تبدیل کرده است، کیفیت بالای تدریس، امکانات و هزینه مناسب و مقرون به صرفه در دانشگاه های قبرس شمالی است.

هزینه اسکان در رشته ی زبان انگلیسی مانند هر رشته ی تحصیلی دیگری در قبرس شمالی است و بستگی به شما دارد که در خوابگاه دانشگاه بمانید و یا برای خودتان آپارتمان شخصی تهیه کنید.

هزینه خوابگاه به نسبت اجاره آپارتمان کمتر است. به هر حال دانشجویان باید در نظر داشته باشند که هزینه احتمالی یک ماه بدون در نظر گرفتن اجاره خوابگاه، تقریبا بین ۸۰-۹۰ پوند می شود. اگر قصد دارید در شهر خوابگاه بگیرید علاوه بر هزینه های قبلی، ۶۰۰-۴۰۰ پوند به هزینه ها اضافه خواهند شد. همچنین سالانه به تعداد کمی از دانشجویان کمک هزینه دانشجویی از طرف دولت قبرس شمالی اعطا می شود. شرایط کمک هزینه های دانشجویی هر ساله از طرف دولت و دانشگاه اعلام می شود.

شما می توانید برای دریافت کمک هزینه دانشجویی به وبسایت دانشگاه مورد نظر مراجعه کنید و درخواست خود را اعلام کنید و یا می توانید به صورت حضوری با مراجعه به سرپرست این بخش در قبرس شمالی درخواست دریافت کمک هزینه دانشجویی را به دولت اعلام کنید.

 

شرایط اخذ پذیرش در قبرس شمالی

شرایط اخذ پذیرش از رشته زبان انگلیسی در قبرس شمالی، در دانشگاه های مختلف متفاوت است، اما کلیت شرایط برای پذیرش رشته تحصیلی زبان انگلیسی یکی است. ابتدا برای اخذ پذیرش شما به ویزای تحصیلی قبرس شمالی نیاز دارید. همانطور که می دانید قبرس شمالی تحت حمایت و کنترل ترکیه است، پس برای ورود به قبرس شمالی نیازمند اجازه ی ترکیه هستید. بعد از ورود به خاک قبرس شمالی برگه پذیرش یا مدارک بورسیه خود را به دفاتر مهاجرت این کشور برای گرفتن ویزای دانشجویی ارائه دهید. پس از صدور ویزای دانشجویی وارد مرحله تکمیل ثبت نام در دانشگاه مورد نظر می شوید.

Methods and Approached of English Language Teaching 1080x628 1

بهترین دانشگاه های زبان انگلیسی در قبرس شمالی

می توان گفت اکثر دانشگاه های کشور قبرس شمالی دارای رشته تحصیلی زبان انگلیسی هستند، اما می توان گفت با توجه به نظرات دانشجویان بهترین دانشگاه برای تحصیل زبان انگلیسی، دانشگاه بین المللی قبرس شمالی یا همان (ciu) است.

دانشگاه های دیگری هم مانند دانشگاه های:

·        دانشگاه خاورمیانه شرقی (EMU)

·        دانشگاه خاور نزدیک (NEU)

·        دانشگاه آمریکایی گیرینه

رشته زبان انگلیسی را تدریس می کنند.

 

بازار کار رشته زبان انگلیسی در قبرس شمالی

این روز ها در قبرس شمالی به دلیل پیشرفت این کشور تقاضا برای معلمان زبان انگلیسی بیشتر از همیشه است. به همین دلیل برنامه آموزش زبان انگلیسی فارق التحصیلان را به عنوان معلم واجد شرایط پرورش می دهد و به آنها اجازه می دهد در تمام سطوح آموزشی از ابتدایی و متوسطه و حتی آموزش عالی تدریس کنند. به همین خاطر معلمانی که بتوانند به زبان انگلیسی تدریس کنند جزو شغل های پر درآمد قبرس شمالی هستند.

با توجه به برنامه جامع دانشگاه بین المللی قبرس شمالی، فارق التحصیلان این دانشگاه می توانند دز زمینه های بررسی، ارزیابی، توسعه مواد شغل خود را انتخاب کنند. از این رو افرادی که تسلط کافی بر زبان انگلیسی دارند می توانند با مهاجرت کاری به قبرس شمالی در زندگی شغلی خود یک پیشرفت و تغییر بزرگ انجام دهند.

english major

سخن پایانی

در کل قبرس شمالی یک کشور در حال پیشرفت و توسعه است و به همین دلیل در سال های اخیر موج مهاجرت به قبرس شمالی افزایش یافته است. مهاجران اغلب برای سرمایه گذاری و تحصیل و یا برای داشتن یک زندگی به دور از شلوغی و آلودگی شهر های بزرگ هستند. در این مقاله از قبرس ایران سعی کردیم تا رشته تحصیلی زبان انگلیسی در قبرس شمالی را به طور کامل بررسی کنیم، تا شما عزیزان بتوانید با داشتن آگاهی لازم یک تصمیم درست برای آینده زندگی خود بگیرید.

سرمایه گذاری امن

Infinity

Infinity

پروژه Infinity ـ اقتصادی با منظره دریا شروع قیمت از 137,000 پوند دریافت مشاوره رایگان

aloha

Aloha

ریزورت ساحلی Aloha- آپارتمان و ویلاهای لوکس شروع قیمت از 175,945 پوند دریافت مشاوره رایگان

42

mediterra

پروژه mediterra : زندگی مدیترانه‌ای پایدار در آلسانجاک گیرنه شروع قیمت از 330,000 پوند دریافت مشاوره رایگان

Site 23

orchard

پروژه Orchard : پروژه ای لوکس در قبرس شمالی شروع قیمت از 104,000 پوند دریافت مشاوره رایگان  

Habitat

Habitat

پروژه Habitat: آرامشبخش مانند اسن تپه قبرس شمالی شروع قیمت از 105,950 پوند دریافت مشاوره رایگان 1 2 اطلاعات پروژه امکانات پروژه اطلاعات پروژه تاریخ تحویل پروژه: اواسط سال ۲۰۲۷…

Grand Sapphire Blu 1

Grand Sapphire Blu

پروژه Grand Sapphire Blu: سرمایه گذاری ای پر سود و امن شروع قیمت از 87,900 پوند دریافت مشاوره رایگان اطلاعات پروژه امکانات پروژه اطلاعات پروژه معرفی پروژه: پروژه Grand Sapphire…

واحد ها 1

grand-sapphire

پروژه Grand Sapphire – یک زندگی ۷ ستاره شروع قیمت از 59,500 پوند دریافت مشاوره رایگان صفحه اصلی 1 2 اطلاعات پروژه امکانات پروژه اطلاعات پروژه قیمت ذکر شده برای…

5 1

Elysium2

پروژه آپارتمانی الیسیوم 2 – محدوده لانگ بیچ اسکله شروع قیمت از 95,000 پوند دریافت مشاوره رایگان 1 2 اطلاعات پروژه امکانات پروژه اطلاعات پروژه قیمت ذکر شده برای پروژه…

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها