Search

تحصیل بدون مدرک زبان در قبرس شمالی

تحصیل بدون مدرک زبان در قبرس شمالی

چگونگی تحصیل بدون مدرک زبان در قبرس شمالی

 

داشتن مدرک زبان برای مهاجرت تحصیلی به هر کشوری جزو شروط اصلی پذیرش دانشجویان در آن کشور است. اما کشور قبرس شمالی با داشتن دانشگاه های معتبر و سطح بالا مدرک زبان برای پذیرش را از دانشجویان نمی خواهند و حود دانشگاه ها دانشجویان را تعیین سطح می کند.

همچنین شما برای ورود به کشور قبرس شمالی نیز نیازی به طی کردن مسیر پر پیج خم دریافت ویزا و سفارت رفتن را ندارید و فقط کافی است تا ویزای فرودگاهی این کشور را دریافت کنید.

 

شرایط تحصیل بدون مدرک زبان در قبرس شمالی چگونه است؟

 

یکی از مهم ترین ویژگی های قبرس شمالی در مقایسه با کشور های دیگر تحصیل بدون مدرک زبان در دانشگاه های قبرس شمالی است، که باعث جذب دانشجو از 135 کشور جهان شده است. در واقع اولویت دانشجویان برای مهاجرت به کشور دیگر این است که بتوانند کشوری با امکانات خوب و سطح بالا و شرایط آسان برای مهاجرت پیدا کنند، که مهاجرت تحصیلی به قبرس تمام این خواسته ها را برای دانشجویان دارد. تحصیل در قبرس شمالی بدون نیاز به مدرک زبان یا حتی آزمون ورودی است با این حال مدارک دانشگاه های این کشور بین المللی و معتبر در تمام کشور های دنیا است. در کل برای تحصیل بدون مدرک زبان در کشور قبرس شمالی باید مدارک زیر را داشته باشید:

  • پاسپورت معتبر
  • آخرین مدرک تحصیلی با توجه به مقطع تحصیلی
  • ریز نمرات آخرین سال تحصیلی
  • مدارک شناسایی
South Korea 00689

مدارک مورد نیاز برای تحصیل در قبرس شمالی بدون مدرک زبان

 

برای تحصیل در قبرس شمالی، ابتدا باید از دانشگاه مورد نظر خود پذیرش بگیرید. بعد از ورود به قبرس شمالی و دریافت اقامت موقت قبرس، باید مدارک مورد نیاز را برای دانشگاه ارسال کنید تا مسئولان دانشگاه مدارک ارسالی شما را بررسی کنند. به همین علت تمامی مدارک باید واقعی و معتبر باشند.

ü    پاسپورت

ü    آخرین مدرک تحصیلی

ü    تکمیل فرم درخواست ادامه تحصیل

ü    رزومه

ü    انگیزه نامه

ü    گواهی سابقه تحصیل یا کار

ü    توصیه نامه ( برای کارشناسی ارشد و دکترا)

 

مزایای تحصیل بدون مدرک زبان در قبرس شمالی

 

از مزایای تحصیل در قبرس شمالی عدم نیاز به مدرک زبان است. همچنین تحصیل در قبرس شمالی زمانی جذاب تر می شود که تنها با در دست داشتن مدرک تحصیلی خود بتوانید بورسیه 50 درصدی دریافت کنید. در ادامه برخی از مزایای تحصیل بدون مدرک زبان در قبرس شمالی آمده است:

·        عدم نیاز به ارائه مدرک زبان انگلیسی یا ترکی

·        تحصیل در دانشگاه های معتبر و بین المللی (تایید شده توسط آمریکا و انگلستان)

·        عدم برگزاری آزمون ورودی در هر مقطع تحصیلی

·        بورسیه 50 درصدی برای دانشجویان ایرانی

·        تعلق بورسیه 100 درصدی در برخی مواقع

·        هزینه زندگی دانشجویی مناسب

·        اعطا کمک هزینه دانشجویی

·        امکان کار در هنگام تحصیل

·        خوابگاه های با کیفیت

·        امکان تبادل دانشجو با دانشگاه های سطح اول اروپا و آمریکا

languages at liverpool banner

 تحصیل در قبرس شمالی یا جنوبی کدام بهتر است؟

 

مهاجرت تحصیلی در هر دو قسمت جزیره قبرس اتفاق می افتد، اما تعداد مهاجرت های تحصیلی به قبرس شمالی بیشتر از قسمت جنوبی جزیره است زیرا شرایط و هزینه تحصیل در قبرس اروپایی نسبت به قبرس شمالی بیشتر و سختگیرانه تر است. این در حالی است که امکانات قبرس شمالی چندان فرقی ندارد و حتی در مواردی بهتر نیز است. قبرس شمالی امکان تبادل دانشجو را برای دانشجویانی که در دانشگاه‌های این کشور مشغول به تحصیل هستند، به وجود آورده است. شما اگر در یکی از دانشگا‌ه های این کشور مشغول به تحصیل شوید، می‌توانید به مدت یک سال از دوران تحصیلی خود را در دانشگاه دیگری سپری کنید. این امر باعث می‌شود که تحصیل در یک دانشگاه دیگر را تجربه کنید. هم‌چنین پس از آن رزومه‌ی کاری خوبی برای شما ایجاد می‌شود. همچنین وضعیت اقتصادی قبرس شمالی بهتر و با ثبات تر از قبرس اروپایی است. قبرس جنوبی با توجه به اینکه جزو اتحادیه اروپا است هزینه های بیشتری نیز دارد. یکی دیگر از برتری‌های قبرس شمالی نسبت به قبرس جنوبی، دانشگاه‌های مطرح این کشور است.

به همین اکثر دانشجویان تحصیل در قبرس شمالی بهتر از تحصیل در قبرس جنوبی می دانند. 

girne american university 1

معایب تحصیل در قبرس

 

هیچ کشوری در دنیا وجود ندارد که تماما با سلایق و علایق شما سازگار باشد. بنابرین شما باید کشوری را برای مهاجرت انتخاب کنید که مزایای آن بیشتر از معایب آن باشد. پس برای اینکه بتوانید به خوبی درباره ادامه تحصیل خود در قبرس شمالی تصمیم گیری کنید، باید نسبت به معایب آن نیز آگاه شوید. در ادامه برخی از معایب تحصیل در کشور قبرس شمالی را بیان کرده ایم:

·        ساعات محدود کار دانشجویان

شما در قبرس شمالی هنگام تحصیل نمی توانید به صورت تمام وقت کار کنید و ساعت کاری شما محدود است و تنها 20 ساعت در هفته می توانید مشغول به کار شوید.

·        مساحت قبرس شمالی

شاید این مورد نتوان ایراد بزرگی دانست و حتی برای افرادی که به دنبال آرام و جاهای خلوت هستند یک مزیت بزرگ به حساب بیایید. اما این حقیقت است که قبرس کشور کوچک و خلوتی است.

·        کار تخصصی هنگام تحصیل

احتمال اینکه شما در هنگام تحصیل بتوانید در شغل و حرفه ی اصلی خود مشغول به کار شوید، بسیار کم است و این یکی از معایب تحصیل در قبرس شمالی به حساب می آید.

 

همانطور که متوجه شدید، معایب تحصیل در قبرس شمالی نسبت به مزایای آن بسیار کم است و همین باعث افزایش مهاجرت های تحصیلی به این کشور شده است. شما می توانید با مطالعه شغل های پر درآمد قبرس شمالی، رشته تحصیلی را انتخاب کنید که بعد از پایان تحصیل بازار کار خوبی داشته باشد.

 

سخن پایانی

 

در این مقاله از قبرس ایران سعی کردیم تا شرایط تحصیلی بدون نیاز به مدرک زبان در قبرس شمالی را بررسی کنیم تا شما عزیزان با داشتن آگاهی کامل تصمیم درستی در این راستا بگیرید.

همکاران ما در شرکت مهاجرتی قبرس ایران با داشتن سال ها تجربه در امور مهاجرتی قبرس شمالی می توانند در این تصمیم بزرگ شما را همراهی کنند.

سرمایه گذاری امن

Infinity

Infinity

پروژه Infinity ـ اقتصادی با منظره دریا شروع قیمت از 137,000 پوند دریافت مشاوره رایگان

aloha

Aloha

ریزورت ساحلی Aloha- آپارتمان و ویلاهای لوکس شروع قیمت از 175,945 پوند دریافت مشاوره رایگان

42

mediterra

پروژه mediterra : زندگی مدیترانه‌ای پایدار در آلسانجاک گیرنه شروع قیمت از 330,000 پوند دریافت مشاوره رایگان

Site 23

orchard

پروژه Orchard : پروژه ای لوکس در قبرس شمالی شروع قیمت از 104,000 پوند دریافت مشاوره رایگان  

Habitat

Habitat

پروژه Habitat: آرامشبخش مانند اسن تپه قبرس شمالی شروع قیمت از 105,950 پوند دریافت مشاوره رایگان 1 2 اطلاعات پروژه امکانات پروژه اطلاعات پروژه تاریخ تحویل پروژه: اواسط سال ۲۰۲۷…

Grand Sapphire Blu 1

Grand Sapphire Blu

پروژه Grand Sapphire Blu: سرمایه گذاری ای پر سود و امن شروع قیمت از 87,900 پوند دریافت مشاوره رایگان اطلاعات پروژه امکانات پروژه اطلاعات پروژه معرفی پروژه: پروژه Grand Sapphire…

واحد ها 1

grand-sapphire

پروژه Grand Sapphire – یک زندگی ۷ ستاره شروع قیمت از 59,500 پوند دریافت مشاوره رایگان صفحه اصلی 1 2 اطلاعات پروژه امکانات پروژه اطلاعات پروژه قیمت ذکر شده برای…

5 1

Elysium2

پروژه آپارتمانی الیسیوم 2 – محدوده لانگ بیچ اسکله شروع قیمت از 95,000 پوند دریافت مشاوره رایگان 1 2 اطلاعات پروژه امکانات پروژه اطلاعات پروژه قیمت ذکر شده برای پروژه…

4 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها