Search

هتلداری در قبرس شمالی

هتلداری در قبرس شمالی

یکی از رشته های پر طرفدار در قبرس شمالی که در بازار کار نیز بسیار به آن نیاز دارند رشته هتلداری است. به طور کلی چون قبرس شمالی یک کشور توریست پذیر است و سالانه میزبان گردشگران زیادی از سراسر دنیا است و صنعهت توریست آن بسیار پر رونق است هر شغلی که مربوط به این صنهت باشد بازار کار خوبی دارد.

از این رو قبرس شمالی دانشگاه های معتبری نیز دارد که از امکانات و استاندارد های بالایی برخوردار است. استاندارد های دانشگاه ها و مدارس قبرس شمالی مورد تایید کشور های آمریکا و انگلستان می باشد. در این مقاله از قبرس ایران قصد داریم تا به تحصیل و کار در صنعت هتلداری قبرس شمالی بپردازیم.

 

هتلداری در قبرس شمالی

هتلداری در قبرس شمالی

 

تحصیل در رشته هتلداری در قبرس شمالی

هتلداری و گردشگری جزو صنعت هایی می باشند که اقتصاد قبرس شمالی بسیار به آن وابسته است. با توجه به این موضوع می توانیم متوجه شویم که رشته هتلداری یکی از رشته هایی است که هم بازار کار و هم آینده خوبی در این کشور دارد.

فارق التحصیلان رشته هتلداری در بخش های مربوط به اصول تجاری هتل، برگزاری رویداد ها، مدیریت منابع انسانی، برقراری ارتباط موثر با مهمانان و همچنین برنامه ریزی مقصد و توسعه پایدار دانش عمیقی کسب کنید. مدیریت هتلداری صرفاً یک موقعیت مدیریتی در یک کسب و کار مربوط به هتلداری است. کسی که در این رشته تحصیل کرده است، به عنوان مدیر هتلداری شناخته می‌شود و مسئولیت نظارت بر سایر کارکنان و اطمینان از اجرای روان کارها را بر عهده دارد.

 

 

شرایط تحصیل در رشته هتلداری در قبرس

ادامه تحصیل در قبرس شمالی برای دانشجویان بین المللی یک فرصت بسیار عالی است که مزایای زیادی را برای آنان به دنبال خواهد داشت.

شرایط تحصیل در قبرس شمالی برای دانشجویان بین المللی بسیار ساده و آسان است و هر فردی که دارای سطح تحصیلی متوسط و یا بالایی باشد، به راحتی می‌تواند برای ادامه تحصیل در این کشور اقدام کند. برای تحصیل قبرس شمالی نیازی به آزمون ورودی (کنکور) ندارید و برای اخذ پذیرش تنها کافی است آخرین مدرک تحصیلی خود را به همراه ریز نمرات برای این کشور ارسال نمایید. یعنی دریافت پذیرش در این کشور بر اساس سوابق تحصیلی فرد است و تنها آزمون ورود به دانشگاه‌های قبرس شمالی، آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی است که در صورت کسب نمره قبولی می‌توانید از ترم جدید وارد دانشگاه شوید.

از دیگر مزیت های تحصیل در قبرس شمالی هزینه های مقرون به صرفه است. شما برای دریافت اقامت تحصیلی حتی نیاز به مبلغ قابل توجهی ندارید و همچنین هزینه زندگی دانشجویی بسیار مناسب می باشد. برای اطلاعات بیشتر درباره هزینه ها پیشنهاد می کنیم مقاله هزینه مهاجرت به قبرس شمالی را مطالعه کنید.

 

مهاجرت برای هتلداری در قبرس شمالی

مهاجرت برای هتلداری در قبرس شمالی

 

دانشگاه های قبرس برای تحصیل رشته هتلداری

اگر قصد مهاجرت برای هتلداری در قبرس شمالی دارید و می خواهید بهترین دانشگاه را انتحاب کنید باید گفت تقریبا تمام دانشگاه های قبرس شمالی معتبر هستند و از امکانات و استاندارد های بالایی برخوردارند و اکثر دانشگاه بورسیه تحصیلی 25 تا 75 درصد به دانشجویان اعطا می کنند. در این قسمت قصد داریم تا بهترین دانشگاه را برای تحصیل در رشته هتلداری را معرفی کنیم.

  • دانشگاه مدیترانه شرقی: یکی از دانشگاه های پیشرو و معتبر قبرس شمالی می باشد که امکاناتی در سظح جهانی دارد. هدف این دانشگاه ارائه دانش و امکانات آموزشی سطح بالا برای افراد از همه پیشینه‌ها و قومیت‌ها است. در این دانشگاه نیز به دانشجویان رشته هتلداری تا حدود 50 درصد از کل شهریه، بورسیه اعطا می‌شود.
  • دانشگاه بین المللی قبرس: از دیگر دانشگاه های معتبر قبرس شمالی که رنک جهانی بالایی نیز دارد. این دانشگاه هم رشته هتلداری را در سطح بالایی تدریس می کند.
  • دانشگاه خاور نزدیک: دانشگاه خاور نزدیک یک موسسه بسیار رقابتی با امکانات پیشرفته است که آموزش را با استانداردهای بسیار بالا و یکی از مقرون به صرفه‌ترین قیمت‌ها در اروپا ارائه می‌دهد.

 

 

کار در صنعت هتلداری قبرس شمالی

همانطور که گفتیم شغل های مرتبط به صنعت گردشگری مانند هتلداری یکی از پر رونق ترین مشاغل در کشور های توریستی مانند قبرس شمالی است و بنابرین اگر تخصص و و تحصیلات کافی در این رشتهها داشته باشید همیشه برای شما کار و درآمد خوب خواهد بود.

بعد از فارق التحصیلی در رشته هتلداری می توانید هم در هتل اسختدام شوید و هم می توانید هتل خود را راه اندازی کنید. فارق التحصیلان این رشته برای استخدام در هتل ها کار هایی همچنون رئیس پذیرش، مدیر رزرواسیون، مدیر دفتر، مدیر بخش اتاق ها، سرپرست طبقه، ناظر رستوران، مدیر رستوران، بارمن، مدیر بار، دستیار مدیر F&B، مدیر عملیات F&B، مدیر امور F&B، مدیر F&B، مدیر فروش و بازاریابی، مدیر عملیات هتل، دستیار مدیر هتل، مدیر هتل، مدیر کل، مدیر عملیات و مدیر عامل را تجربه کنند.

راه دوم بعد از اتمام تحصیل در رشته هتلداری راه اندازی کسب و کار در قبرس است که یکی از راه های دریافت اقامت بعد از تحصیل نیز می باشد. برای اطلاعات بیشتر در مورد راه اندازی کسب و کار خدمات هتلداری می توانید با مشاوران ما در تماس باشید.

 

 

خدمات و سرویس های هتل های قبرس شمالی

رس شمالی یک کشور توریستی و زیبا است که هتل‌های مجلل و بزرگی دارد. اکثر هتل‌های این کشور از نظر داشتن امکانات و ارائه خدمات متنوع در سطح بالایی قرار دارند. هتل‌های این کشور تمام سرویس‌های هاف برد (HB)، فول برد (FB)، آل (ALL) و یو آل (UALL) را به مسافرین ارائه می‌دهند. بنابراین انتخاب به عهده خودتان است که در هتل های قبرس شمالی، چه سرویسی را انتخاب می‌کنید. پیشنهاد ما این است که اگر از نظر بودجه با محدودیت خاصی مواجه نیستید، سرویس UALL را انتخاب کنید تا بتوانید به تمام امکانات هتل دسترسی داشته باشد. بیشتر افراد بعد از اقامت در هتل های این کشور و تجربه حس و حال آن اقدام به خرید ملک در قبرس می کنند.

 

 

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی تحصیل و بازار کار رشته هتلداری در قبرس شمالی پرداختیم. باید گفت که هر رشته و هر کاری دارای مزایا و معایب مختص به خود را دارد و این شما هستید که باید با توجه به شرایط شخصی خود این تصمیم را بگیرید. برای دریافت اطلاعات بیشتر و بهتر از شرایط قبرس شمالی می توانید به صورت رایگان با مشاوران ما در ارتباط باشید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مشاوره رایگان