Search

راه های مهاجرت به قبرس شمالی

راه های مهاجرت به قبرس شمالی

قبرس شمالی جزو کشور های است که با وجود ویژگی های خوبی که برای مهاجران دارد، در عین حال مهاجرت به آن بسیار آسان است. متقاضیان مهاجرت به این کشور می توانند از راه های مختلفی به این کشور زیبا که لقب مروارید مدیترانه را به دوش می کشد، مهاجرت کنند. راه های مهاجرت به قبرس شمالی مانند تحصیل، کاری، سرمایه گذاری و … . در ادامه این مقاله از شرکت مهاجرتی قبرس ایران این راه ها را بررسی خواهیم کرد.

مهاجرت به قبرس شمالی از طریق کار

یکی از رایج ترین راه های مهاجرت به قبرس شمالی  در کشور هایی مانند ایران مهاجرت کاری است، که به دلیل شرایط نا مناسب اقتصادی رخ می دهد. این اتفاق باعث شده تا افرادی که در حوزه شغلی خود حرفه ای هستند برای پیشرفت کاری و فراهم کردن زندگی راحت برای خانواده خود اقدام به مهاجرت کاری کنند.

مهاجرت به قبرس از طریق کار در این میان بسیار مورد توجه است، چرا که قبرس شمالی در میان کشور های در حال رشد است و با توجه به روند صعودی رشد جمعیت خود نیاز به افراد خبره درحوزه های شغلی متفاوت دارد.

برای مهاجرت کاری به قبرس شمالی لازم است تا دنبال کار مناسب در حیطه کاری خود بگردید (مثلا در سایت ها کاریابی قبرس) و سپس خود را به کارفرما معرفی کنید و تمام. از اینجا به بعد ماجرا مربوط به کارفرما است شما نیازی نیست کاری انجام دهید. کارفرما کار های مربوط به دریافت ویزای شما را انجام می دهد و به وزارت کار قبرس شمالی ارائه می دهد. وزارت کار قبرس شمالی، کارفرمایانی را که خواهان به کارگیری کارگران خارجی هستند، به‌طور کامل بررسی و ارزیابی می‌کند. در این ارزیابی، مواردی مثل محل کار یا شغل کارفرما، زمینه فعالیت آن محل کار، مشاغل مورد نیاز و شعب شغلی و نیاز به پرسنل مورد بررسی قرار می‌گیرند.

راه های مهاجرت به قبرس شمالی

مهاجرت به قبرس شمالی از طریق کار

مهاجرت به قبرس شمالی از طریق خرید ملک

یکی از راه های مشترک مهاجرت به تمام کشور های جهان خرید ملک در آن کشور است و قبرس شمالی نیز جزو همین کشورها است. دریافت اقامت یکی از نتایج مشترک بین تمام کشور هاست اما یکی از مواردی که قبرس شمالی را در میان دیگر کشور ها منحصر به فرد می کنند این است که شما با خرید ملک در قبرس یک سرمایه گذاری بزرگ نیز انجام داده اید.

برای دریافت اقامت قبرس شمالی با خرید ملک لازم است تا یک خانه با مبلغ حداقل 5 ملیارد خریداری کنید.

ارزان و مناسب بودن قیمت املاک در قبرس شمالی اولین مزیتی است که باید به آن اشاره کنیم که ارزانی آن نسبت به کشور های اروپایی و کشور های همسایه است. حتی قیمت ملک در قبرس شمالی نسبت به خانه های معمولی در تهران بسیار مناسب تر است و هم کیفیت بسیار بالایی دارند.

نکته جالب دیگر اینکه قیمت خانه در قبرس شمالی نسبت به قبرس جنوبی نیز بسیار مناسب تر است دلیل این موضوع این است که قبرس جنوبی دارای عضویت در اتحادیه اروپا است. اما این مسئله اصلا به این به معنی نیست که قبرس شمالی در امکانات تفریحی رفاهی و حتی تحصیلی چیزی از قبرس جنوبی کمتر داشته باشد بلکه می توان گفت در برخی مسائل این قبرس شمالی است که نسبت به همسایه جنوبی خود برتری دارد.

راه های مهاجرت به قبرس شمالی

مهاجرت به قبرس شمالی از طریق خرید ملک

مهاجرت به قبرس شمالی از طریق تحصیل

قبرس شمالی به دلیل وجود دانشگاه های معتبر تبدیل به یک قطب علمی در جهان شده است. اما از دلایل مهم مهاجرت تحصیلی به قبرس این است که در کنار وجود دانشگاه های معتبر و بین المللی تحصیل در این کشور بسیار مقرون به صرفه و ارزان تر از کشور های همسایه و اروپایی خود است.

برای دریافت ویزای تحصیلی قبرس شمالی شما باید آخرین مدرک تحصیلی خود را به همراه ریز نمرات و مدارک هویتی خود به دانشگاه مورد نظر خود ارائه کنید تا توسط دانشگاه بررسی شود.

نکته حائز اهمیت در مورد تحصیل در قبرس شمالی شرایط بورسیه خوبی است که در آن وجود دارد. مسیر دریافت بورسیه کمی پیچیده است که بهتر است برای اطمینان خاطر از دریافت این بورسیه به یک وکیل امور مهاجرت تحصیلی قبرس مراجعه کنید و از آن کمک بگیرید. وکلای قبرس ایران در کنار شما هستند تا تجربه های خود را بدون دریافت هزینه ای در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

راه های مهاجرت به قبرس شمالی

مهاجرت به قبرس شمالی از طریق تحصیل

مهاجرت به قبرس شمالی از طریق ثبت شرکت

یکی دیگر از راه های آسان مهاجرت به مروارید مدیترانه ثبت شرکت در قبرس شمالی می باشد. شما می توانید با راه اندازی یک شعبه از کسب و کار خود در قبرس یا با راه اندازی یک کسب و کار جدید در قبرس به این کشور مهاجرت و اقامت آن را دریافت کنید تا هم به کسب و کار خود جانی دوباره اهدا کنید و به آن رونق ببخشید و هم از این راه اقدام به اخذ اقامت موقت قبرس کنید.

اما همیشه راه اندازی یک کار جدید و انجام امور اداری و قانونی آن یک مسئله حوصله سر بر بوده است مخصوصا اگر مسلط به قوانین و زبان آن کشور نباشید این سختی ها دو چندان خواهد شد.

اما خبر خوش اینکه اصلا جای نگرانی نیست چرا که کارشناسان با تجربه و متخصص شرکت مهاجرتی قبرس ایران در کنار شما هستند تا تمامی این مراحل برای شما در سریعترین زمان ممکن و آسان ترین روش انجام شود تا شما مشغول به کار در شرکت خود در قبرس شوید.

ثبت شرکت در قبرس شمالی دارای مراحلی است که اگر شخصی که قصد ثبت شرکت در این کشور را داشته باشد آن را نداند ممکن است این پروسه بسیار طولانی و طاقت فرسا شود.

برخی از مدارک مورد نیاز :

  • گواهی عدم سو پیشینه
  • مدارک هویتی (پاسپورت)
  • رزومه کاری
  • سرمایه اولیه مورد نیاز ثبت شرکت
  • تضمینات مالی دایرکتور
  • هزینه های مربوط به امور اداری قبرس

دولت قبرس شمالی به دنبال پیشرفت و توسعه کشور خود است و برای همین با اجرای قوانینی آسان برای سرمایه گذارن و مهاجرین این جزیره را به بهشتی بی بدیل برای کسانی که به دنبال زندگی آرام و بدون دغدغه و البته پر سود هستند تبدیل کرده است.

که در همین راستا با اجرای قوانین مالیاتی حق بیمه برای کارکنان قوانین مربوط به چارت های سازمانی را به راحت ترین روش ممکن تبدیل کرده است.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم تا راه های مهاجرت به قبرس شمالی را بررسی کنیم تا با داشتن آگاهی کامل پا در این مسیر مهم زندگی خود بگذارید. همکاران ما در در 24 ساعت شبانه روز پاسخگو تمام سوالات شما هستند.

4.5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مشاوره رایگان