Search

تفریحات و ورزش های آبی قبرس شمالی

تفریحات و ورزش های آبی قبرس شمالی

 

قبرس شمالی یک کشور جزیره ای که حتما باید تفریحات گوناگون آن را برای یکبار هم که شده امتحان کنید. هر تفریحی که شما فکر کنید در این کشور وجود دارد از تفریحات آبی، بناهای تاریخی تا دیسکو ها.

در این مقاله از قبرس ایران قصد داریم تا به تفریحاتی که می توانید در مروارید مدیترانه انجام دهید بپردازیم.

 

تفریحات آبی در قبرس شمالی

اولین و مهم ترین تفریحی که می توان در قبرس شمالی انجام داد تفریحات آبی است. سواحل قبرس شمالی با امکانات فوق العاده ای دارند جزو سواحل درجه یک دنیا محسوب می شوند و اکثر سواحل این کشور نشان پرچم آبی را دارند. برخی از تفریحاتی که در سواحل قبرس می توانید از آنها استفاده کنید عبارتند از:

  • شنا
  • حمام آفتاب
  • فوتبال و والیبال ساحلی در زمین های مجهز
  • قایق سواری
  • جت اسکی
  • پاراسل
  • غواصی
  • اسکی روی آب
  • فلای بورد
  • ماهیگیری و کلی تفریحات دیگر

علاوه بر موارد گفته شده برخی از دیسکو های قبرس شمالی در سواحل قرار دارند و می توانید بعد از شنا به دیسکو و بروید و مشغول قص و پایکوبی شوید. تمام این موارد بر خلاف تصوری که عموما دارند هزینه بسیار مناسبی دارند و به همین دلیل است که قبرس شمالی مقرون به صرفه ترین کشور از نظر مجله Forbes معرفی شده است. برای اطلاعات بیشتر درباره هزینه ها می توانید مقاله هزینه مهاجرت به قبرس شمالی را مطالعه کنید.

 

تفریحات و ورزش های آبی قبرس شمالی

تفریحات  آبی قبرس شمالی

پارک آبی قبرس شمالی

قبرس شمالی علاوه بر سواحل دیدنی مدیترانه پارک آبی های فوق العاده ای نیز دارد. به طوری که بزرگ ترین پارک آبی اروپا در قبرس شمالی قرار دارد. پارک آبی واترورلد (Water World) با امکانات به روز و استانداردی که دارد بر خلاف تصورات 20 سال از تاسیس آن می گذرد اما همچنان در لیست بهترین ها دنیا قرار دارد. جالب است بدانید که پارک آبی واترورلد قبرس تا به حال میزبان بیش از 4.5 میلیون گردشگر و بازدیدکننده بوده و یکی از جذاب ترین دیدنی های کشور کوچک قبرس محسوب می شود.

از دیگر پارک آبی های قبرس شمالی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لیماسول یا فاسوریی واترمانیا
  • لارناکا
  • پافوس آفرودیت واتر پارک

اگر قصد خرید ملک در قبرس را دارید جالب است بدانید اکثر ویلا ها و آپارتمان ها در این کشور دارای استخر و جکوزی می باشند.

 

کاباره در قبرس شمالی

کاباره در قبرس شمالی

کاباره در قبرس شمالی

همانطور که گفتیم قبرس شمالی با توجه به آب و هوای مطلوب تقریبا در تمام طول سال میزبان گردشگران از سراسر دنیا است. از این رو قبرس شمالی با داشتن بنادری بسیار زیبا، جای تعجب نیست که زندگی شبانه و تفریحات شبانه در قبرس شمالی و همچنین فاماگوستا و اسکله در نزدیکی ساحل جریان داشته باشد. این سواحل از زیباترین و جذاب‌ترین مکان‌ها برای خوردن و نوشیدن در قبرس شمالی است و هر چه به بندرها نزدیک‌تر می‌شویم، مملو از رستوران‌ها و بارهای مختلف می‌شود. میزها در خیابان و پیاده‌روها قرار دارند.

برخی از بهترین کلاب های قبرس شمالی عبارتند از:

  • کلاب اودیسه (Odyssey Club)
  • کلاب کیج (Cage Club)
  • کلاب شبانه یکاموز (Yakamoz Night Club)
  • کلاب لا نوبا La Nouba Club))

 

جاهای دیدنی قبرس شمالی

از جمله جاهای دیدنی قبرس می توان به بندر گیرنه یا کیرنیا نام یک شهر ساحلی که در جنوب‌ غربی قبرس است. به دلیل وجود یک بندر قدیمی به نام گیرنه و قلعه‌ای به همین نام در آن به بندر گیرنه شهرت دارد. اگر گذرتان به این شهر افتاد حتما سری به بندر بزرگ قدیمی آن که در میان کافه‌ها و رستوران‌های مختلف محصور شده است بزنید. تجربه طعم‌های مختلف غذاهای محلی در این مکان می‌تواند بسیار لذت‌بخش باشد.

ساحل لاک پشت ها: اگر به تماشای مردم محلی قبرس علاقه‌مند هستید این ساحل بهترین گزین برای شما است. چرا که محلی‌ها اغلب روز‌های تعطیل را در این مکان می‌گذرانند. علت نام‌گذاری این ساحل به ساحل لاک‌پشت‌ها این است که در فصل تابستان تعداد زیادی لاک‌پشت سبز رنگ برای تخم گذاشتن به این ساحل ماسه‌ای می‌آیند.

قلعه سنت هیلاریون: در دل شهر گیرنه یک جاذبه تاریخی دیگر هم وجود دارد. این قلعه که در ارتفاع 670 متری از سطح دریا ساخته شده است در ابتدا محل زندگی سنت هیلاریون بود. به همین علت نیز به این نام شهرت یافته است. قلعه سنت در سه طبقه ساخته شده که طبقه سوم آن با پله‌های باریک و پیچ در پیچ به برج پرنس جان و خانه‌های سلطنتی می‌رسد. این قلعه چشم‌انداز بسیار زیبایی به شهر گیرنه و روستاهای اطراف دارد.

این موارد تنها بخشی از جاذبه های دیدنی قبرس شمالی هستند. همانطور که متوجه شدید یکی از شهر هایی که گردشر زیادی در آن وجود دارد شهر گیرنه است و به همین دلیل این شهر منطقه مناسبی برای راه اندازی کسب و کار در قبرس می باشد.

 

 

شهربازی قبرس شمالی

یکی از مقاصدی که برای سفر های خانوادگی زیاد به آن توجه می شود شهربازی است. در جزیره قبرس نیز شهربازی های متنوع و با استاندارد های بالا وجود دارد. از جمله پارک لونا گیرنه که با بازی ها متنوع خود دنیایی از سرگرمی را به شما هدیه می دهد.

هتل آرکین پالم بیچ فاماگوستا هتل و کازینو راکس گیرنه و هتل قصر و ونی فاماگوستا از بهترین های این حوزه هستند که اقامتی سرشار از آرامش و سرگرمی را به شما می دهد.

 

شبگردی در قبرس شمالی

تفریحات قبرس به روز خلاصه نمی شود و شب ها نیز تازه تفریحات شبانه شروع می شوند خیابان ها و سواحل پر از مردمی که در حال خوش گذرانی و پایکوبی هستند می شود. یکی از تفریحاتی که طرفداران بسیاری دارد دوچرخه سواری در نوار ساحلی شهر های گیرنه و فاماگوستا می باشد هوای خنک و صدای دریا آرامش خاصی را به شما می دهد.

یکی از تفریحات دیگر در این کشور اسکوتر های برقی هستند ، البته بعضی از مواقع اسکوترهای برقی خود یک وسیله برقی موتوری محسوب می شوند و پلیس برای آن قوانین هم قرار داده است ، حداکثر سرعت 25 کیلومتر بر ساعت و داشتن نوار سفید در جلو و نور قرمز در عقب ، ممنوعیت استفاده برای افراد زیر 18 سال و چند قانون دیگر که همگی در راستای حفظ جان اسکوتر سوار است. مطالعه بیشتر: ثبت شرکت در قبرس.

 

شبگردی در قبرس شمالی

شبگردی در قبرس شمالی

سخن آخر

در این مقاله به تفریحاتی که می توان در قبرس شمالی انجام داد پرداختیم. همکاران ما در خدمت شما هستند تا با مشاوره تخصصی و رایگان تجربه ای منحصر به فرد از سفر به قبرس شمالی برای شما بسازند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مشاوره رایگان

سایر خدمات

. خرید ملک در قبرس شمالی

. مهاجرت کاری به قبرس شمالی

. مهاجرت تحصیلی به قبرس شمالی

. ثبت شرکت در قبرس شمالی

. اقامت موقت قبرس شمالی

. اقامت قبرس شمالی از طریق تمکن مالی